wtorek, 5 lipca 2016

5 gadżetów dla psa , które (my) musimy miec!

Bez zbędnego gadania zaczynamy!

1.JW Pets HOL-EE ROLLER
To nic innego jak piłka ażurowa!Chyba must have każdego psiarza!

Zdjęcie i kupno tu
Co tu więcej gadac zna ją chyba każdy!Do kupienia-w planach!

2. Jolly Ball Tug-n-Toss
Według producenta to największa piłka świata. Ma bardzo fajny uchwyt , który jest dla właściciela lecz z pewnością zaciekawi psa :)
Zdjęcie i kupno tu
3. Hurtta Cooling Vest

zdjęcie i kupno tu
Jest to kamizelka chłodząca. Kamizelka ta jest bardzo łatwa w użyciu. Wystarczy zamoczyc kamizelke w zimnej wodzie założyc psu i już działa. Idealna na długie spacery w upały

4.CHUCKIT! Max Glow Ball
zdjęcie i kupno tu
Piłka świecąca w ciemności. Według mnie jest fajna bo świeci w ciemności i dzieki temu można np.znaleśc ją podczas wieczornego spaceru.

5.Puller
zdjęcie i kupno tu
Zabawka do przeciągania z psem. Pływa więc można nim się bawic w wodzie.

Oliwia&Tina

4 komentarze:

  1. My też koniecznie musimy takie rzeczy kiedyś nabyć, bądź chociaż część. Tylko czy portfel nie zapłacze? :D

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie piszesz. Co do posta - chyba każdy psiarz to ma lub planuje miec, tak więc na pewno must have c:
    Co do bloga, zmieniłabym czcionkę na mniej jaskrawy kolor i na jakąś z polskimi znakami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Szablon robiła mi koleżanka bo ja nie mam do tego głowy właśnie chce napiac do tej kolezanki zeby zmieniła mi szablon :)

      Usuń